اسپری لینوورا بی بران

اسپری لینوورا چیست؟

مجله سلامت

اسپری لینوورا داری اسـیدهای چـرب هایپـراکسـیژنه می باشد که از زخـم فشـاری درجـه یـک جلوگیری و در نهایت درمان می کند. قدرت ترمیمی این اسپری با وجود درصد بـالای اسـیدلینولئیـک افزایش می یابد  و ترکیبـات گیاهـی موجـود در آن ماننـد آلوئه ورا  و Cantele  asiatica  تاثیر خاصی بـر محافظـت و ترمیـم زخـم دارند.

 

موارد مصرف اسپری لینوورا

  1. زخم پای دیابتی
  2. زخم فشار یا زخم بستر
  3. مزایای اسپری لینورا بیبران
  4. محافظت از زخم در برابر عوامل خارجی
  5. دارای اثر آبرسانی و بهبودی
  6. تحریک و افزایش تولید کلاژن
  7. تقویت گردش خون مویرگی
  8. برطرف کننده ترک های پوستی مناسب جهت پیشگیری از زخم پای دیابتی

 

طرز استفاده از اسپری لینوورا

اسپری لینوورا را روزانه 2 تا 3 بار روی موضع مورد نظر اسپری کرده ، به آرامی مالش دهید که پخش گردد تا زمانی که کاملا جذب پوست شود.

 

پانسمان پیشگیری از زخم یا همان پانسمان حمایتی باید براساس نوع زخم و شرایط بیمار مورد استفاده قرار گیرد. این پانسمان ها شفاف بوده و انعطاف پذیری بالایی دارند. خرید پانسمان پیشگیری از زخم برای مواردی مانند زخم جراحی، محل پیوند پوست، زخم های سطحی با ترشحات کم بسیار کاربرد دارد. ضدآب بودن، حفظ رطوبت پوست، جلوگیری از عفونت زخم، قابلیت تبادل گازی و مشاهده روند ترمیم زخم از ویژگی های انواع پانسمان پیشگیری از زخم است. قبل از اطلاع از قیمت پانسمان پیشگیری از زخم و خرید آن حتما از کاربرد آن برای زخم و نوع زخم باخبر باشید تا دچار عوارض بعد از آن نشوید.

 

محصول پیشنهادی حافظ طب

اسپری لینوورا بی بران:

اسپری لینوورا بی بران یک محلول روغنی ضد زخم فشاری(ضد دکوبیتوس) مبتنی بر اسیدهای چرب هایپر اکسیژنه  برای مراقبت،پیشگیری و درمان زخم های فشاری درجه I به کار می رود. این محلول چند منظوره با عملکرد ترمیم کننده گی باعث بهبود مقاومت پوست ، افزایش محافظت در برابر تهاجمات خارجی ، افزایش خون رسانی مویرگی،ترمیم و آبرسانی در لایه های بالایی اپیدرم می گردد و یکی از محصولات پانسمان است.


0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد، فیلد های اجباری با علامت * مشخص شده اند.